معرفی سیستم حسابداری تدبیر

 

سیستم حسابداری مالی

1.امكان معرفی، اصلاح و حذف دوره‏های مالی ( دائمی یا ادواری ) با تعداد نامحدود و تعیین محدوده زمانی دلخواه.

2.امكان معرفی و نگهداری حساب‌های چند شركت مختلف با تعداد نامحدود به صورت مجزا روی یك سیستم.

3.امكان تعریف، اصلاح و حذف حسابها در سطوح گروه، كل، معین، تفصیلی و چهار سطح تفصیلی شناور.

4. امكان كپی اطلاعات یك یا چند سند در سند دیگر و ادغام اطلاعات آنها در یك سند.

5. تعیین طول كد حسابها در كلیه سطوح ( كل، معین، تفصیلی و تفصیلی شناور )، برای هر سطح  بین 2 تا 9 رقم.

6.امكان استفاده از سرفصل‌های پیشنهادی سیستم یا تعریف سرفصل‌های دلخواه به صورت مستقل.

7. مشاهده خلاصه اسناد حسابداری و امكان حذف و اصلاح اسناد مورد نظر.

8.مشاهده دفتر روزنامه و دفاتر حسابهای كل، معین، تفصیلی و تفصیلی شناور.

9. معرفی، حذف یا اصلاح حساب‌ها، مراكز هزینه یا پروژه ضمن وارد كردن اطلاعات سند.

10.ارائه تراز آزمایشی دو، چهار یا شش ستونی در هر محدوده زمانی، و برای كلیه حسابها ( در كلیه سطوح ) و همچنین معین‌های یك حساب كل یا تفصیلی‌های یك حساب معین.

11.ایجاد اسناد پیش‌نویس (ثبت نشده) و ثبت اسناد به صورت ثبت عادی یا ثبت قطعی و تخصیص دو شماره سریال و عطف برای هر سند.

12.تعریف مراكز هزینه و پروژه به تعداد دلخواه با امكان اصلاح، حذف و جستجو.

13.امكان مشاهده و چاپ سرفصل‌های كل، معین و تفصیلی به همراه كدبندی آنها.

14.امكان وابسته كردن هر آرتیكل سند به مركز هزینه، پروژه یا تفصیلی شناور دلخواه.

15.بستن حساب‌های موقت و صدور سند اختتامیه به صورت خودكار در پایان هر دوره مالی.

16.نمایش دفاتر مالی مطابق با آرتیكل‌های اسناد ثبت شده و گروه‌بندی شده روی سرفصل‌های مالی مربوط.

17.ارائه ترازنامه و صورت سود و زیان مطابق با استانداردهای حسابداری.

18.جستجو و فیلترینگ (گزینش)روی دفاتر حسابداری یاروی مجموعه اسناد بر اساس شماره، تاریخ، وضعیت ثبت، شرح یا كاربرتنظیم كننده سند.

19.امكان مشاهده اطلاعات فاكتورهای خرید و فروش، رسیدهای دریافت و پرداخت و چك‌ها از طریق فرم سند و با توجه به آرتیكل‌های وابسته.

20.انتخاب حساب مربوط به هر آرتیكل بر اساس قسمتی از نام حساب یا شماره آن و گزینش از لیست حساب‌ها.

21.امكان تهیه پشتیبان از اطلاعات روی فلاپی یا دیسك سخت و بازیابی، بازسازی یا فشرده‌سازی اطلاعات.

22.نمایش جمع مبالغ بدهكار و بستانكار و میزان اختلاف آن برای هر سند.

23.امكان نسبت دادن یك مقدار علاوه بر مبلغ ریالی به هر آرتیكل سند و ارائه گزارش‌ آنها در دفتر مقداری حساب‌ها.

24.كپی هر آرتیكل دلخواه در حافظه سیستم و استفاده از آن در همان سند یا اسناد دیگر.

25.امكان تعریف گروه‌های كاربری و كاربران با سطوح مختلف كاری تحت نظر مدیر سیستم.

26.امكان مشاهده مانده حساب یا دفتر حساب از درون فرم سند.

27.امكان نظارت بر عملكرد كاربران توسط مدیر سیستم.

28.امكان تعریف و استفاده از شرح های تكراری.

29.ایجاد سند ماهانه با توجه به اسناد ثبت شده در هر ماه.

30.امكان چاپ سریع اطلاعات در هر قسمت از سیستم.

31.امكان تغییر و ذخیره سازی اندازه و موقعیت فرم‌های مختلف.

32.امكان انتقال سرفصل‌های حسابداری، مراكز هزینه، پروژه‌ها و اسناد مالی از یك شركت به شركت دیگر.

33.امكان تبدیل هر گزارش دلخواه به فایلHTML و ارسال آن  با Email با امكان مشاهده فایل در مقصد به صورت فارسی.

34.امکان مرور حسابها با توجه به تفصیلیهای شناور، مراکز هزینه و پروژه ها.

35.امکان تهیه گزارش تجمیعی یا تفصیلی از عملکرد حسابها، تفصیلیهای شناور، مراکز هزینه و پروژه ها در ارتباط با یکدیگر.

36.دفتر حساب مرکب ( دفتر تفکیکی معینهای یک کل یا تفصیلی های یک معین ).

37.امکان مرتبط کردن تعداد نا محدودی فایل متن، تصویر، pdf و ... به عنوان پیوست به هر سند حسابداری.

38.امکان تعریف تایید کنندگان و تصویب کنندگان اسناد جهت رعایت سلسه مراتب سازمانی مربوط به تنظیم، تایید، تصویب و ثبت قطعی اسناد حسابداری.

39.کنترل خودکار تعداد دفعات ثبت و برگشت هر سند حسابداری.

40. امکان کنترل شماره و تاریخ اسناد جدید با اسناد صادر شده قبلی.

41.امکان محدود کردن دسترسی کاربران به دفاتر مجموعه ای قابل تعریف از حسابها، تفصیلیهای شناور، مراکز هزینه و پروژه ها.

42.امکان مسدود کردن برخی حسابها یا کنترل ثبت های بدهکار یا بستانکار برای آنها.

43.امکان تعریف و ذخیره سازی گزارشهای نموداری از مقایسه گردش یا مانده حسابها در فرم مدیریت نمودار.

44.امکان تعریف و ذخیره سازی گزارشهای پارامتریک از عملکرد حسابها، تفصیلی های شناور، مراکز هزینه و پروژه ها.